Pravila služe tome da ljudi žive jednostavnije i bolje.
Ovo je podsetnik o pravilima ponašanja roditelja u našoj školi.
1. Kao roditelj/ staratelj učenika ove škole, poštujem Pravila ponašanja ove ustanove.
2. Pri ulasku u školu prijavljujem se dežurnom nastavniku ili zaposlenom u školi i zbog bezbednosti učenika dajem ličnu kartu na uvid kako bi me identifikovali kao roditelja.
3. Na primeren način komuniciramo sa osobljem škole i adekvatno (uljudno) se ponašamo u školi.
4. Poslove u školi obavljam poštujući radno vreme svake službe.
5. Redovno prisustvujem i aktivno učestvujem na sastancima roditelja odeljenja, kao i Saveta roditelja ili organa škole čiji sam član.
6. Na razgovor sa odeljenjskim starešinom i nastavnikom ne dolazim u vreme nastave i odmora, jer je to vreme koje nastavnici posvećuju učenicima. Individualni razgovor obavljam u utvrđenom terminu za prijem roditelja, a u slučaju sprečenosti sa nastavnikom se dogovaram za poseban termin, najmanje 1 dan unapred..
7.U roku od dva dana obaveštavam odeljenjskog starešinu i školu o razlozima izostanka deteta iz škole i blagovremeno pravdam izostanke. Opravdano i planirano odsustvo deteta sa časova (npr. radi lekarske kontrole...) unapred najavljujem odeljenjskom starešini.
8. Odazivam se na poziv za dolazak u školu koji mi uputi nastavnik ili organ škole.
9. Deca u školu donose lične stvari na sopstvenu odgovornost i odgovornost roditelja.
10. Redovno izmirujemo novčana dugovanja prema školi.
Zahvaljujemo vam se na poštovanju pravila i želimo da nastavimo uspešnu saradnju i ove školske godine.
Sva vaša pitanja i sugestije možete poslati putem mejla čija se adresa nalazi na sajtu škole.